جنه جروب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» ليتـك أنـت الميـت يا أبـي...!!
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2010-11-19, 4:43 pm من طرف مشجع الزعيم

» جورج وعيد الأضحى
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2010-11-19, 4:41 pm من طرف مشجع الزعيم

» إنما المؤمنون إخوة
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2010-11-19, 4:39 pm من طرف مشجع الزعيم

» ذلك هو الفوز العظيم
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2010-11-19, 4:36 pm من طرف مشجع الزعيم

» الكسل لايطعم العسل
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2010-11-19, 4:33 pm من طرف مشجع الزعيم

» للاتصال 3000 دقيقه مجانا ولفترة محددة ادخل بسرعه
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-10-09, 12:58 am من طرف مشجع الزعيم

» قوانين لن يسمح بتجاوزها
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-10-09, 12:52 am من طرف مشجع الزعيم

» على السادة الاعضاء الدخول هنا فورا
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-10-09, 12:46 am من طرف مشجع الزعيم

» من نحن
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-10-06, 6:26 pm من طرف احمد صلاح

» شوفتو اللى حصل
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-09-30, 9:21 pm من طرف بنت الاسلام

» الان ولفترة غير محدودة احجز مقعدك فى الجنة التذاكركتييير
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-09-15, 9:51 pm من طرف moazhassan

» صحيت من النوم فجأة
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-09-15, 9:22 pm من طرف moazhassan

» عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-09-15, 9:15 pm من طرف moazhassan

» هل تعرف ماهى عقوبة الكذب عند النمل؟
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-08-06, 11:23 am من طرف medo

» فيديو كليب سيطير النوم من عينك
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-07-28, 12:35 pm من طرف moazhassan

» ملك لسنة واحدة فقط
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-07-19, 1:08 am من طرف مشجع الزعيم

» مكتبة فديوهات لرائد التنميه البشريه الدكتور/ إبراهيم الفقي
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-07-15, 1:19 pm من طرف muslema_99

» شعار الامتحانات
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-04-29, 5:54 pm من طرف shmas_elasel

» ساكتة لسة!!!!!!!!
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-04-29, 5:51 pm من طرف shmas_elasel

» صالات للجلوس............
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Icon_minitime2009-04-29, 5:46 pm من طرف shmas_elasel

عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا

بجد كده اية رايك فى الموضوع ده

عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty100%عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty 100% 
[ 1 ]
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty0%عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty 0% 
[ 0 ]
عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty0%عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]

مجموع عدد الأصوات : 1

التصويت مغلق

عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا Empty عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا

مُساهمة من طرف moazhassan 2009-09-15, 9:15 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
زهقت من الاشتغالات اللى بتتعمل على النت بخصوص الفلوس وتتعب وفى الاخر يطلع كلة كدب فى كدب ارا الموضوع ده ولو عجبك اشترك هتعمل فلوس على النت بواسطة انك ترد على الاعلانات اللى فى الموقع اللى انت هتسجل فية وتعمل فلوس واول اما تسجل هتلاقى سبع اعلانات وانا شارحهم بالصور تحت المهم انك هتعمل 27$ فى 10 دقايق واحد يسالنى دا اكيد ان انا بهجس عليكم او كدا اقولة لا انت هتسجل وترد وكل اسبوعين او كدا تشوف فى اعلانا ت جديدة ترد عليها مع العلم انك ليك رابط فى الموقع بتاخدة وتبعتة على الايميل الياهو او اى حد علشان يدخل علية ويسجل فى الموقع وكل واحد بيعمل كده بياخد دولار وربع كدعوة لصديق المهم اسيبكم مع الشرح
ومن الاول لو مش مصدق انك ممكن تحول الفلوس اللى هتكسبها على النت على بنك اسمة paypal فا انا حاططط رابط فى لعبة كونكر ممكن عن طريقة تشترى الدى بى بجد والله وانا مجرب واشتريت 3 كروت من الموقع ده .... النهارده معانا موقع A.W.S.u.r.v.e.y.s الذي يمكن من خلاله تكسب 27$ في ربع ساعة ..... طيب بس دي هيفيدنا ايه في كونكر بص معايا... فكرة الموقع: بعد التسجيل المجاني يطلب منك كتابة تعليق بسيط على المواقع اللي يعرضها لك وكل تعليق تسجله لك عدد من الدولارات وكل شخص يتم تسجيله عن طريقك سوف يحسب لك 1.25$ وعندما يصل حسابك إلى 75 $ تستطيع تحويله إلى حساب PayPal وفي أقل من يومين تصل لحسابك بعد خصم سعر التحويل وهو 2.4$ لكل تحويل.. لبدأ التسجيل اضغط على الرابط ثم اتبع الشرح :
http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=moazhassan

اضغط على create a free account عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 73346253 بعد كده هتظهر صفحة خضراء فى بيانات زى دى املاها كلها عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 23584769 بعد اما تسجل وتظبط امورك ادخل على حسابك واسيبك من الرغى اللى فوق هتلاقى ست او سبع روابط تحت زى دول عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 85928228 اضغط على اى واحد وبعدين هتلاقى مربعين كده دخل فيهم رايك ولازم يكون راى حلو وبالانجليزى زى ماانا قولت هتلاقي لينكات لمواقع اضغط عليها وادي رأيك عن المواقع زي good,fantastic,great وبعدها يبقي رصيدك 27 $ اختر الرابط اللي تحب ثم إضغط Start Survey Now عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 98265562 بعد كده هتيجي الصفحة دي: عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 61671236 ويبدأ رصيدك يزيد: عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 42776025 كرر العملية على كل الروابط هتكون كدا جبت 27 $ عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 66622108 عندما يرتفع رصيدك ويزيد عن 75 دولار فإن بإمكانك أن تستفيد منه عبر الضغط على Redeem Money عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 88245168 ويطلب منك المبلغ المحول ومعلوماتك في PayPal انتظر حتى تصل لـ 75 $ ثم تعلم كيف تفتح حساب لدى Paypal لأنك قد لاتستمر فلا تضيع وقتك حتى يصل حسابك لـ 75 $ الأن كيف أزيد حسابي ؟ بسيطة عبر طريقتين : - أدخل مرة أو مرتين أسبوعيا لنفس الموقع وأنظر إذا كان هناك عروض جديدة أي استبيانات بأربعة دولار أو دولار مثلا - قم بدعوة أصدقائك للإشتراك واكسب دولار وربع 1.25 $ عن كل صديق.. كيف ؟ انقر في حسابك على Refer Friend تظهر لك الصورة التالية عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا 11027513 ملاحظات هامة: يمنع تسجيل أكثر من حساب من نفس الجهاز وسوف يتم حذف الحسابين بالكامل يجب كتابة كلام حقيقي عن المواقع التي يطلب منك الموقع إعطاء رأيك بها وإلا لن يقبل تحويل الأموال لك متنساش تسجل في الموقع :
http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=moazhassan

ولما ربنا يسهل وتجيب فلوس 75 دولار ادخل على الموقع ده وممكن تشترى كروت دى بى فى كونكر عن طريق الرابط ده https://credit.91.com/purchase/paypal.html:/

moazhassan
يا اهلا وسهلا
يا اهلا وسهلا

ذكر عدد الرسائل : 4
الهوايه : الاطلاع

- مواضيع مماثلة