جنه جروب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» ليتـك أنـت الميـت يا أبـي...!!
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2010-11-19, 4:43 pm من طرف مشجع الزعيم

» جورج وعيد الأضحى
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2010-11-19, 4:41 pm من طرف مشجع الزعيم

» إنما المؤمنون إخوة
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2010-11-19, 4:39 pm من طرف مشجع الزعيم

» ذلك هو الفوز العظيم
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2010-11-19, 4:36 pm من طرف مشجع الزعيم

» الكسل لايطعم العسل
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2010-11-19, 4:33 pm من طرف مشجع الزعيم

» للاتصال 3000 دقيقه مجانا ولفترة محددة ادخل بسرعه
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-10-09, 12:58 am من طرف مشجع الزعيم

» قوانين لن يسمح بتجاوزها
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-10-09, 12:52 am من طرف مشجع الزعيم

» على السادة الاعضاء الدخول هنا فورا
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-10-09, 12:46 am من طرف مشجع الزعيم

» من نحن
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-10-06, 6:26 pm من طرف احمد صلاح

» شوفتو اللى حصل
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-09-30, 9:21 pm من طرف بنت الاسلام

» الان ولفترة غير محدودة احجز مقعدك فى الجنة التذاكركتييير
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-09-15, 9:51 pm من طرف moazhassan

» صحيت من النوم فجأة
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-09-15, 9:22 pm من طرف moazhassan

» عايز فلوس على النت وتشترى اللى انت عايزية يبقى والله من هنا
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-09-15, 9:15 pm من طرف moazhassan

» هل تعرف ماهى عقوبة الكذب عند النمل؟
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-08-06, 11:23 am من طرف medo

» فيديو كليب سيطير النوم من عينك
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-07-28, 12:35 pm من طرف moazhassan

» ملك لسنة واحدة فقط
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-07-19, 1:08 am من طرف مشجع الزعيم

» مكتبة فديوهات لرائد التنميه البشريه الدكتور/ إبراهيم الفقي
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-07-15, 1:19 pm من طرف muslema_99

» شعار الامتحانات
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-04-29, 5:54 pm من طرف shmas_elasel

» ساكتة لسة!!!!!!!!
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-04-29, 5:51 pm من طرف shmas_elasel

» صالات للجلوس............
حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Icon_minitime2009-04-29, 5:46 pm من طرف shmas_elasel

حفلة الخطوبة **الحلقه العاشره

3 مشترك

حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Empty حفلة الخطوبة **الحلقه العاشره

مُساهمة من طرف muslema_99 2007-08-26, 4:26 pm

queen حفلة الخطوبة geek

[color=#006600]

جالسة انا بجوار عمر وأشعر بمشاعر غريبة كلها متناقضة 00 فرحة وخوف وقلق وترقب 00اول مرة اكون محط

انظار الجميع لدرجة التحديقShocked فى كل تفاصيل مظهرى 00 هو شعور جميل ولكنه يدعو للقلق ولكن لا يهم المهم انى

أعجبت عمر 00 وانه سعيد بى جدا وحمانى من نظرات الغضب التى هاجمتنى عتابا لى على تأخيرى 00 المنزل مزين

بزينات واضواء رقيقة 00 متى زينوه هكذا ؟ وافراد الأسرتين موجودين والجميع سعيد والزغاريد لا تتوقف ماعدا

حماتى العزيزة بالطبع قبلتنى ببرود ولامتنى على تأخرى ولاحظت انها طوال الوقت تهمس فى أذن ماما بكلمات غريبة

00 اه لا اريد ما يعكر صفوى الان فلتقول ما تريد 00 انا وعمر معا والدنيا كلها ملكنا وحدنا 0000

سارة

سارة فاتنة هذه الليلة 00 كم احبI love you هذه البنت الجميلة الشقية التى دخلت حياتى فجأة بدون سابق انذار فقلبتها رأسا

على عقب 00 وفى اسابيع قليلة أصبحت تملك مفاتيح القلب وتطرق ابواب الروح وتتسلل الى اركان عقلى فتحتله 00

كما يتسرب الماء الصافى الى الارض الجافة فيرويها 00 أصبحت أهم انسانة لى فى هذه الدنيا 00 هل سنعيش معا

سويا للأبد ؟ 00 اه كم اتمنى هذا 00 وهل ممكن ان يتحول هذا الحب الى مشاعر الملل والرتابة فى الزواج ؟ وكيف

يقرر الانسان فجأة ان يكمل حياته كلها مع انسان واحد لم يعرفه الا من ايام قليلة 00 انه أمر صعب لو كان بيد

الانسان 00 أكيد ان مباركة الله للزواج هى ما تيسر هذا وانه سبحانه وتعالى هو من يؤلف بين القلوب فيجعل الغريب حبيبا 00

عمر

الحمد لله انى أصريت على تأجيل كتب الكتاب لفترة 00 لا أتخيل ان يعقد قرانى اليوم على انسان لم اره سوى من

اسابيع قليلة 00 صحيح انى أحببت عمر00 ومقتنعة به ولكن لا أستطيع حاليا تقبل فكرة الارتباط الأبدى بهذه

السرعة00 الزغاريد تحيط بنا من كل مكان 00 شعورى لا أعرف كيف أصفه 00فعلا البنت

لا تكتمل وترتوى الا فى وجود رجل يحبها 00 حانت لحظة شرب الشربات 00يارب عمر لا يسكب على فستانى منه

كما أسمع كثيرا 00 الحمد لله سقانى بسلام 00 حان دورى لأسقيه انا الاخرى 00 أخ وقعت قطرات على قميصه

الناصع ورمقنى بغضب شديد وصرخ فىaffraid ( مش تخلى بالك يا سارة ؟ ) !!!

سارة

أخخخ00 ماذا فعلت ؟ الجو تكهرب فجأة من صرختى الغاضبة فى سارة والجميع صمت ونظر لسارة التى تكاد تبكى

من شدة الخجل والاحراج 00 لماذا تهورت هكذا ؟ أكيد سارة ح تزعل وعندها حق 00 انا اسف يا سارة 00 بجد

اسف 00 سارة لا ترد على وتتظاهر بالتشاغل مع صديقاتها اللاتى أدركن الموقف وتجمعن حولها يضحكون كى

يخففوا عنها الاحراج 00 لازم ابطل العصبية والتهور 00 أصبح لى شريك فى حياتى الان قد لا يتقبل كل تصرفاتى

00 خلاص يا سارة انا اسف بقى !!!!
عمر

(انا اسف يا سارة ؟!!! يا سلام بعد ما أهنتنى أمام الناس ؟ لماذا لم تمسك أعصابك أمام هذا الخطأ الغير مقصود ؟

هل هذا هو طبعك ؟ لا يمكن ان أتحمله ولابد أن تكون خلافتنا بيننا وحدنا لا أن يكون الجميع طرف بها 00 بجد يا

عمر لن أتنازل عن هذا أبدا 00 ) قلت هذا لعمر وانا ارسم ابتسامة زائفة أمام الناس كى لا يلاحظوا الخناقة الدائرة

بيننا 00 وبادرنى عمر بالاعتذاروعدم تكرار هذا 00 وأخذت وقت كى أظهر طبيعية 00 وحان وقت ارتداء الشبكة

وأصريت ان تلبسنى اياها والدة عمر 00 من ناحية هو لم يصبح زوجى ومن ناحية أخرى انا لسه زعلانة منه !!!
سارة

يا سلام ماما هى اللى ح تلبس سارة الشبكة ؟ ايه الهنا ده ؟ يالا يبقى القميص والشبكة !!! طب مين ح يلبسنى

الدبلة بتاعتى البواب ؟ ألبست ماما سارة الطقم الذهبى ثم أوقفتها باشارة من يدى وأخذت دبلة سارة واقتربت منها

ورجوتها وهمست لها : ( علشان خاطرى يا سارة انا نفسى أظل أتذكر هذه اللحظة وانا أضع اسمى حول أصبعك

للأبد 00 أرجوكى علشان خاطرى 00 لن ألمس يدك أساسا 00 الف مبروك يا حبيبتى !!! )
عمر

( حبيبتى ؟ !!) اول مرة أسمعها منك يا عمر 00 والله انت اللى 00 الله الدبلة شكلها جميل جدا فى اصبعى أجمل

من اى خاتم امتلكته فى حياتى 00 وكفاية ان عليها اسم عمر كى تكون أغلى دبلة فى الوجود 00 وألبسته دبلته

المحفور عليها اسمى ونحن نطيرسويا فى دنيا خاصة بنا 00 ونسمع موسيقى تعزفها قلوبنا ونخطو خطواتنا الاولى

نحو دنيانا الجديدة 00 دنيا محفور على بابها 00 اسمينا فقط 00 سارة وعمر 000

سارة

[color:61e3=#006600:61e3]
اللهم بارك لهم فى هذه الخطوبه المباركه
وأهدى حالهم وأبعد عنهم Shocked عيون الناس
قولو آميـــــــــــــن
muslema_99
muslema_99
الباشا الكبير
الباشا الكبير

انثى عدد الرسائل : 544
الهوايه : الكمبوتر والنترنت والشعر

حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Empty رد: حفلة الخطوبة **الحلقه العاشره

مُساهمة من طرف Eng_metwaly 2007-08-27, 2:26 am

آمين آمين
بس أنا عايز أسأل سؤال هم ليه كل مرة لازم يتخانقوا ويتصالحوا تانى هو مفيش يوم يمشى حلو لحد الآخر ولا دى طبيعة الحياة ساعة حلوة وساعة مرة؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eng_metwaly
Eng_metwaly
قربت كتير
قربت كتير

ذكر عدد الرسائل : 321
الهوايه : حاجات كتير

حفلة الخطوبة  **الحلقه العاشره Empty رد: حفلة الخطوبة **الحلقه العاشره

مُساهمة من طرف NOR_ELGENAN 2007-08-27, 3:27 pm

مممممممممممممم دى حقيقه مش فى الحياه المخطوبين بس يعنى ريح نفسك من وجع الدماغ ومتخطبش

مش بيقولو الخلافات زى الفلفل والشطه فى الاكل ههههههههههه
والله الواحد مبقاش لاعارف يتعامل ازاى ولا ايه حلو وايه وحش ربنا يستر
NOR_ELGENAN
NOR_ELGENAN
الباشا الكبير
الباشا الكبير

انثى عدد الرسائل : 552

- مواضيع مماثلة